WeClap

És una proposta educativa, musical i participativa basada en l’estil gòspel on l’alumnat dels centres educatius de secundària de Catalunya són els protagonistes. Es tracta d’un procés creatiu que culmina en un concert professional després d’un any d’acompanyament pedagògic dirigit tant a l’alumnat com al professorat.

Els valors principals del programa són responsabilitat, identitat, autoestima, sensibilitat, cooperació, treball en equip i esforç. Per a més informació, podeu consultar aquí.

Aquest projecte, donada la situació de pandèmia que estem vivint, no es va poder portar a terme en la seva edició del curs 2019-2020, en què estaven preparant un concert de Queen, però confiem poder reprendre’l en properes edicions.

Professora responsable del projecte: Mireia Estrada.