Participació en l’acte per commemorar el Dia Mundial de la Poesia

Quatre alumnes de l’Institut Joan Amigó han participat en l’acte que ha tingut lloc a la plaça de l’Església de l’Espluga per commemorar el Dia Mundial de la Poesia.

La celebració ha consistit en la lectura de poemes per part d’alumnat dels tres centres educatius de la vila i la interpretació musical de diverses peces per part de l’alumnat de l’EMME. Com en altres ocasions, l’acte ha estat organitzat per la Biblioteca Mn. Ramon Muntanyola i l’Oficina Jove del Consell Comarcal.

El Bernat Morlans ha llegit cinc haikus escrits per ell mateix per elogiar la llum, el foc, l’aigua, la terra i l’aire. La Fadua Taybi ha recitat el poema “Primavera” de Miquel Martí i Pol, per bé que el Dia de la Poesia coincideix amb l’arribada d’aquesta estació. L’Enya Dengrà i la Naira Carracedo han llegit a mitges el famós i delicat poema de Joana Raspall, “Podries”.