Experència educativa al circuit de Catalunya

Amb l’objectiu d’apropar l’alumnat al món de l’esport del motor i viure una apassionant experiència educativa, l’alumnat de primer i segon d’ESO de l’institut Joan Amigó de L’Espluga de Francolí, va visitar el Circuit de Barcelona-Catalunya. La proposta didàctica gira entorn de les diferents realitats amb les quals s’entra en contacte duran el recorregut pel circuit tenint com a eixos conductors la tecnologia, la comunicació i els valors.

Els alumnes van gaudir amb el Test Days F1, és a dir, van poder veure i escoltar els cotxes de Fórmula 1 que aprofitaven aquests dies per a provar els motors i posar a punt les seves carrosseries. Entre els equips hi havia Mercedes amb Hamilton i Bottas, Ferrari amb Vettel, Red Bull amb Verstappen, Renault amb Sainz, Haas amb Magnussen o Sauber amb Ericsson entre d’altres. També van poder accedir al paddock, l’espai on s’instal·len els equips que participen en una carrera automobilística amb accés restringit veient de molt a prop els pilots que coneixen per la televisió.

Cal agrair als representats comarcals del Pla Català de l’esport la seva col·laboració per poder realitzar aquesta activitat: una proposta educativa diferent per a treballar fora de l’aula.