Esquiada dies 30 i 31 de gener i 1 de febrer

Benvolguts membres de la comunitat educativa de l’INS Joan Amigó.

Us comuniquem que com cada any el centre ha organitzat una esquiada els dies 30 i 31 de gener i 1 de febrer, a la qual participen els alumnes dels diferents cursos d’ESO i del Cicle formatiu que ho desitgen, en concret un total de 35 alumnes, per tant, i indiferentment del nombre d’alumnes, l’horari de classes de tots els cursos no es veu afectat en general, només alguna hora en concret que es cobrirà amb els recursos personals que disposa el centre.

Així, recordem que l’assistència al centre, de l’alumnat que no participa a l’esquiada, durant aquests dies és obligatòria igual que ho és la resta de dies en horari lectiu.