Alumnes de l’INS Joan Amigó classificats per a les semifinals del Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

El passat dimecres 29 de maig es va celebrar a Reus, al Centre de Lectura, l’XI Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta amb la participació de quatre alumnes de l’Institut Joan Amigó, de L’Espluga de Francolí. Els alumnes participants van ser la Mireia Galíndez de 1r d’ESO que participava en la categoria de Corsaris, i Júlia Moyà, Clara Sans i Boris Tella, de 3r d’ESO, que participaven en la categoria Tropa de Corsaris. Precisament aquests tres alumnes van resultar els guanyadors en la seva categoria i es van classificar per a les semifinals que se celebraran a l’Auditori de Tarragona el 15 de maig.

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és un concurs organitzat per Enciclopèdia Catalana i la Generalitat de Catalunya per tal de promocionar i millorar la lectura en veu alta, davant d’un públic, entre l’alumnat de primària i secundària de tots els col·legis i instituts de Catalunya. I resulta que l’Institut Joan Amigó i Callau, de L’Espluga de Francolí,  ja és el segon any consecutiu que es classifica per a les semifinals.