VIDA AL LÍMIT, UNA EXPOSICIÓ DE VIDA EXTRATERRESTRE AL MUSEU DE LA VIDA RURAL

El passat divendres 28 de maig es va inaugurar l’exposició Vida al límit produïda per l’alumnat de 1r d’ESO de l’Institut Joan Amigó i Callau.

En el marc del projecte “Un museu a l’aula” organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics de la Conca de Barberà i el Museu de la Vida Rural, durant aquests trimestres els tres grups de 1r d’ESO han estat treballant amb diferents àmbits relacionats amb el muntatge d’una exposició.

L’exposició tracta de com afecta l’acció humana en la pèrdua de biodiversitat, i convida a reflexionar sobre els canvis a fer per tal de mitigar aquest fet. A més, l’exposició planteja un escenari en el qual un equip de científics avalua la capacitat d’adaptació d’animals extraterrestres en diferents hàbitats de la Terra.

La inauguració va tenir lloc en dues sessions per tal de complir amb l’aforament permès segons la normativa COVID establerta. Hi van assistir les famílies, els companys i companyes de l’institut, l’alcalde i la regidora d’Ensenyament de l’Ajuntament de l’Espluga de Francolí i el Director de l’institut. Alguns alumnes de les classes  Alpha i Gamma van fer unes interpretacions i van explicar tot el contingut molt bé a tots els assistents. El grup Beta es va dedicar a les tasques de comunicació i a editar aquesta mateixa nota de premsa. Esperem que visiteu l’exposició, que us agradi i reflexioneu sobre la necessitat de canviar a un estil de vida més sostenible. L’exposició romandrà oberta en horari del museu fins el 24 de juny.