L’Institut Joan Amigó es classifica per la Fase Final del Fem Matemàtiques

L’alumna de 1r d’ESO de l’Institut Joan Amigó Irina Pesquero ha estat seleccionada i participarà a la Fase Final del Fem Matemàtiques 2021.

El Fem Matemàtiques és una activitat que contribueix al desenvolupament de la competència matemàtica, adreçada a l’alumnat de sisè de primària i primer i segon d’ESO, que s’organitza en forma de concurs i es desenvolupa en tres fases.

L’alumna va superar la primera fase, realitzada entre els mesos de novembre i febrer, juntament amb altres tres alumnes de l’institut (Anna Cangas, Elena Martínez i Jana Sánchez) i, participant el passat 14 d’abril a la segona fase.

Aquest curs i, degut a la situació excepcional de la Covid, la segona fase es va dur a terme en format telemàtic en el propi centre, havent d’efectuar una prova individual i una prova de grups.

L’Institut Joan Amigó va participar al concurs inscrit a l’associació Lleimat, d’on es van classificar 6 alumnes de 1r d’ESO per la fase final, d’un total de 60 que ja havien superat la primera fase, d’uns 21 centres inscrits inicialment de la demarcació de Lleida.

El pròxim 12 de maig es durà a terme la fase final, també en format telemàtic, on la Irina participarà juntament amb la resta d’alumnes classificats de tot Catalunya.

Enhorabona per haver arribat fins aquí i molta sort en la Fase Final!!

Departament de Matemàtiques