L’alumnat del projecte Implica’t, gaudeix de la Ruta Templera per l’Espluga de Francolí

L’alumnat i el professorat que va fer la Ruta Templera, el passat dilluns, va poder descobrir l’Espluga a través d’un recorregut pel casc antic, on diferents audiovisuals ens endinsaren en la vida quotidiana dels senyors, dels pagesos, dels jueus o dels menestrals. Visitàrem l’Església Vella, ens van sorprendre amb la recreació del castell hospitaler que dominava la Vila fins el s. XIX, descobrírem el Miqvé Jueu, el taller d’un vitraller o l’Hospital dels pobres, entre altres sorpreses.

La ruta inclou la tecnologia de la realitat virtual augmentada amb ulleres i dispositiu mòbil.