L’alumnat de l’Institut Joan Amigó i Callau realitza les proves oficials de Cambridge

Des del curs 2012-2013 el nostre centre ofereix a l’alumnat l’oportunitat de realitzar els exàmens oficials de Cambridge per tal d’obtenir un certificat que acrediti els seus coneixements de la llengua anglesa, un certificat necessari si es vol aconseguir una titulació universitària (nivell B2) i també molt sol·licitat en el món laboral.

El passat dissabte 28 de maig més de 30 alumnes es van presentar a les proves després d’haver estat assessorats per les professores del departament de llengües estrangeres. Els examinadors de Cambridge es van desplaçar fins al nostre institut, les proves vam començar a les vuit del matí i van tenir una durada de quatre hores aproximadament. En aquestes proves s’avalua la comunicació oral, la comprensió oral, l’expressió escrita i la comprensió lectora en llengua anglesa.

No cal dir, que aquesta activitat no seria possible sense la col·laboració i predisposició de l’AMPA, qui finança una part del cost de la matrícula. Tot plegat una iniciativa que sens dubte ajuda a millorar els resultats acadèmics del nostre alumnat i els anima a seguir formant-se en un món cada vegada més internacional, multicultural i plurilingüe.

Professores de llengües estrangeres