L’institut Joan Amigó participa en una nova edició radiofònica del Pica Lletres

Aquest passat divendres 7 joves de segon d’ESO es van desplaçar fins als estudis de l’Espluga FM Ràdio per participar en una nova edició del programa radiofònic Pica Lletres, un concurs on dos centres educatius posen a prova les seves habilitats en la llengua catalana i les seves capacitats per lletrejar.

Concretament, la Paula Cangas, el Roger Bel i en Bogdan Rosca es van enfrontar a tres alumnes de l’Escola Santa Teresa de Jesús de Vilanova i la Geltrú en aquesta nova edició del concurs on fa anys que el nostre institut hi col·labora de forma conjunta amb els estudis de l’Espluga FM Ràdio, des d’on es fan les gravacions.

Les emissions del programa es podran escoltar a partir de l’1 d’abril a través de La Xarxa de Comunicació Local amb dos nous programes cada setmana. L’edició acabarà amb la gran final el 17 de juny on s’enfrontaran els centres que es trobin al capdamunt del rànquing.