Xavier Llopart visita les aules de l’institut Joan Amigó

El passat dilluns 12 d’abril i dimarts 13 d’abril el periodista i escriptor Xavier Llopart va parlar amb l’alumnat de primer i segon d’ESO sobre les seves novel·les “L’oreneta de Mont-sacer” i “L’oreneta del Collell”. Tot i que en un principi la visita estava programada per fer-se presencialment, la situació recent de la pandèmia va obligar a adaptar-la al format virtual.

Tanmateix, no va perdre la vivacitat de la xerrada presencial, ja que l’alumnat havia preparat a consciència la lectura i el seu treball de comprensió. Tenia moltes ganes de compartir les activitats que se n’han desprès amb l’autor de les obres i preguntar sobre els dubtres i inquietuds que les lectures els han provocat. Alhora, en Xavier ha demostrat un gran entusiasme en les seves explicacions i ha aportat una gran quantitat d’anècdotes i experiències personals durant les xerrades que han captivat l’atenció dels joves en tot moment.

Des d’aquestes línies volem agrair la implicació de l’autor en aquesta activitat. I a tots vosaltres us animem a llegir les novel·les, que estan plenes d’aventures i d’acció.