Entrega dels certificats dels diferents nivells dels exàmens oficials de Cambridge (KET, PET i FCE)

Aquest matí s’ha fet entrega dels certificats dels diferents nivells dels exàmens oficials de Cambridge (KET, PET i FCE) a l’alumnat que va superar les proves el curs passat.

Un any més, la convocatòria ha sigut un èxit, 100% d’aprovats, més d’una cinquantena d’alumnes han rebut les diferents certificacions en els diferents nivells.

Des del departament de llengües estrangeres us volem felicitar per tots els bons resultats obtinguts i també agrair a l’AFA la seva col•laboració.

#insjoanamigoicallau #cambridgeofficialexams #learningenglish #llengüesestrangeres