Sant Jordi 2020 #SantJordiaCasa

#SantJordiaCasa

A través de les diferents plataformes online de què disposa l’Institut,

al llarg de tot el dijous 23 d’abril hi anirem pujant totes les “creacions” que ens arribin.

Haureu d’estar atents/es a l’Instagram:

@insinfanta                            @artinfanta

PROPOSTES VOLUNTÀRIES PER ALS ALUMNES:

Els enviaments s’hauran de fer a: fontmar@gmail.com. Assumpte: Sant Jordi. Noms i cognoms de l’alumne/a i grup-classe. En el cas que l’autoria vulgui ser anònima, cal indicar-ho.

Si són vídeos, demanem que s’enviïn per https://wetransfer.com/ al mateix correu: fontmar@gmail.com

1) Fes-nos arribar la teva ROSA:

1. Dibuixa la teva rosa i envia’ns-la.
  2. Fabrica la teva rosa amb materials de casa. Youtube ofereix moltes possibilitats.
  3. També us oferim la possibilitat que ens envieu la fotografia de la vostra rosa i a través de l’insta la regalem a un company/a de l’Institut o a la vostra classe.

2) Llegenda de Sant Jordi:

1. Representació casolana de com Sant Jordi mata el drac: fotografia o vídeo. O bé, en podeu fer la vostra reinterpretació de la llegenda. Recordeu que la imaginació ho pot tot!
  2. Fotografia d’un moment “Sant Jordi confinat”: una abraçada, si algú regala una rosa (real, de paper, improvisada) o un llibre a casa, etc.

3) Llibres-literatura-missatges

Ara més que mai necessitem literatura. Creació pròpia en qualsevol llengua:

1. Versos escrits per vosaltres o missatges que us agradaria compartir. Els podeu escriure a mà i enviar-ne la fotografia.
  2. Recomanació d’un llibre (qualsevol gènere). En aquest cas, seria bo rebre-ho en vídeo. No cal que hi sortiu, només caldria enfocar la portada del llibre i que se sentís la vostra veu.
  3. Reciteu un poema o un fragment d’un llibre important per a vosaltres. O bé en podeu fer un vídeo, o bé podeu enviar només l’àudio i ja en buscaríem una imatge que l’acompanyés.
  4. Fer una fotografia d’un llibre o vosaltres amb un llibre, i afegir-ne un peu de foto que inclogui una frase o una paraula curiosa, ja sigui del llibre o vostre.

Esperem amb moltes ganes les vostres aportacions!

Us convidem a mirar i a descobrir EL PODER DELS LLIBRES!