Col·laboració amb les Festes del Barri

COL·LABORACIÓ DE L’ALUMNAT DE 1r DE BATXILLERAT ARTÍSTIC, DE L’OPTATIVA ‘TÈCNIQUES D’EXPRESSIÓ GRAFICOPLÀSTICA’, EN LA REALITZACIÓ D’UN MURAL SOBRE EL TERRA,  PER A LES FESTES DEL BARRI DE SANT MARTÍ

A  principi de curs els alumnes de 1r de Batxillerat de ‘Tècniques d’expressió graficoplàstica’ van col·laborar en la realització d’un mural amb guixos de colors, al terra de la plaça Angeleta Ferrer, amb motiu de les festes del barri de Sant Martí.

Primer vam fer un concurs entre tots els alumnes per al disseny del mural.  El disseny guanyador  va ser el de l’alumna Li Yi. A continuació  el seu disseny  es va passar a gran format sobre paper d’embalar. Començaren dibuixant el disseny, i després  van retallar les lletres i figures. Una vegada en tingueren la plantilla feta, va començar la realització sobre el terra. Enganxant el paper sobre el sòl mitjançant cinta adhesiva,  els alumnes van començar a pintar. Vist el gran resultat i en adonar-nos  que potser havia quedat una mica petit, vam decidir-nos a fer-ne dos més, aquesta vegada en posició vertical formant una gran “U”. El resultat va ser força satisfactori i cal ressaltar que la resta de l’alumnat de l’institut va respectar  el treball.

El centre cívic ens va agrair la col·laboració i nosaltres en vam acabar molt satisfets.