Pinta La Marató

Nova participació al concurs Pinta La Marató per la salut mental.

Cartell grupal de l’alumnat de 4t ESO  “cal treure’s les màscares, estem aquí i et volem ajudar”

FEM MÚSICA 3r ESO

El conjunt instrumental de l’Infanta “Fem música” us desitja o tots i totes unes molt bones festes, amb amb la nadala “Deck the hall”.

Metal·lòfons: Abigail Galindo, Aleko Gelashvili, Akane Morral i Rodrigo Pavan.
Xilòfons: Karina Cubas, Keira Gómez, i Noelia Parada.
Flauta: Sarah Osorio
Teclat: Adriana Clavijo
Guitarra, arrenjament i direcció: Frederic Blanco

4t ESO Visual i Plàstica

L’alumnat de 4t de Visual i Plàstica participa en el Projecte En Residència.

En els propers dies i el que resta de curs, anirem compartint petites parts del projecte EN RESIDÈNCIA amb l’artista Tanit Plana en el bloc

L’enllaç al bloc quedarà de manera permanent durant tot el curs al marge esquerre del web per tal de fer més fàcil el seguiment

Lengua Castellana 3ESO

EL CONDE LUCANOR EN ILUSTRACIONES

Concurso artístico-literario

En la clase de Lengua Castellana de 3ºB estamos leyendo El Conde Lucanor del escritor Don Juan Manuel. Para hacer que las clases sean más divertidas hemos hecho varias actividades. Una de ellas consiste en hacer un dibujo de alguna escena del “exemplo” titulado “Una esposa de armas tomar”. Después de presentar los dibujos hemos hecho un concurso. El dibujo ganador ha sido uno que representa el momento en que el protagonista acaba de matar a su víctima y está observando a la siguiente…

Sortida Teatre 4ESO

Els alumnes de l’assignatura de filosofia de 4 ESO van assistir, el passat 4 de novembre, a la representació de l’obra Aquell dia tèrbol que vaig sortir d’un cinema de l’Eixample i vaig decidir convertir-me en un om (Les verges suïcides, 20 anys després). Teatre Lliure.
La directora, i dues de les actrius protagonistes, van venir a l’institut i van intercanviar impressions sobre l’obra amb els nostres alumnes.

Literatura Universal 1M

Mariana Hervás, Paula Jiménez y Jana Oliva recrean el tópico horaciano del “Beatus ille” Iván López, Elsa Roura y Laura Cruz  realizaron una crítica de la película Antígona.
Per llegir els textos clica al damunt de cada text