XVIII CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Certamen de lectura

El passat dilluns, 21 de març, tres alumnes del nostre centre, Eugenia Leon, Pia Leon i Elias Ghaddari, de 3r d’ESO, han quedat finalistes al XVIII Certamen de lectura en veu alta, que s’ha celebrat a la sala d’actes dels Serveis Territorials d’Educació de les Terres de l’Ebre, a Tortosa, i on s’hi presentava alumnat de diversos centres educatius de les Terres de l’Ebre.

Al concurs també hi han participat Khadija Ouhdad, de 2n d’ESO, en la categoria de Timoners, i Sophie Poy, de 1r d’ESO, en la categoria de Corsaris. Totes dues també han demostrat les seves qualitats en la lectura en veu alta i han fet molt bon paper.

Els tres alumnes guanyadors aniran a la final territorial, que se celebrarà a principis de maig. Des d’aquí els volem felicitar i donar molts ànims de cara a la final. Enhorabona i ànims, lectors i lectores!!!