XERRADA DEL CONCURS APILO

Experiment Apilo

El dijous 27 de febrer va venir al centre un tècnic de l’Agència de Residus a fer una xerrada als alumnes de 1r d’ESO sobre el projecte Apilo XII, concurs organitzat per l’Agència de Residus de Catalunya.

La primera part de la xerrada va consistir a explicar com són les piles, tant per dintre com per fora, com funcionen i com i on es reciclen, i la importància de reciclar-les.

A la segona part, els alumnes van construir una pila amb llimes, cargols, monedes de cèntim, pinces de cocodril i bombeta LED. Amb tots aquests materials van aconseguir il·luminar un LED. S’ho van passar molt bé.

Recordeu de portar totes les piles i acumuladors que ja no funcionen al punt de recollida Apilo XII, que trobareu a la porta del centre (Vestíbul principal).

Experiment Apilo Concurs Apilo