VOLUNTARIS PER UNS CAMINS SEGURS

Cada primer dijous de mes durant el curs es duu a terme l’activitat Camins Segurs, entre les 8:30 i les 9:30h, que consisteix en la supressió del trànsit rodat en els carrers al voltant de l’Escola Ramon y Cajal i l’Institut, amb l’objectiu d’afavorir una mobilitat més sostenible, anant a l’escola a peu, amb bicicleta o patinet.

Aquesta acció, inclosa dins del programa Escoles Verdes, ha comptat en la darrera ocasió amb la col·laboració d’un grup de voluntaris i voluntàries que han ajudat la policia local a organitzar el trànsit i també han informat del projecte a tots els usuaris que accedeixen als centres educatius durant aquesta hora.

Felicitem els voluntaris i agraïm la comprensió i col·laboració de tots els usuaris. Fem un planeta més sostenible, una Ulldecona més respectuosa amb el medi ambient!

Camins Segurs 2018