PREINSCRIPCIÓ AL CICLE FORMATIU I AL BATXILLERAT

Del 14 al 24 de maig s’obre el període de preinscripció (reserva de plaça) al CFGM Informàtica Ulldecona. Ho podeu tramitar a la secretaria del centre, de dilluns a divendres, de 9:00 a 15:00, i els dimecres per la tarda, de 16:00 a 18:00. Una formació professional adaptable a les necessitats dels alumnes, tant dels més joves com dels adults que ja han passat per una experiència laboral.

Ara, a més a més, amb la facilitat d’arribar-hi en transport públic des d’Alcanar o La Sénia. Classes no massificades i facilitat de cursar els mòduls complets o només unitats formatives soltes segons els interessos de cadascú. Conegueu tots els detalls en la següent entrevista de TVU.

La preinscripció també s’obre per a aquells alumnes que vulguin cursar Batxillerat i siguin de fora d’Ulldecona.

Ei!! No ho deixeu per al darrer dia! ENGANXEU-VOS AL VOSTRE FUTUR!

Preinscripció CFGM 2018