PILAR APARICIO ES JUBILA

Pilar Aparicio, directoraLa professora, i directora durant els últims 21 anys, Maria del Pilar Aparicio Aznar ha encetat una nova etapa en la seva vida des del passat 1 de juliol de 2016, ja que ha arribat el moment de la seva jubilació. Han estat molts anys d’entrega professional a l’Institut i a la comunitat d’Ulldecona tant en la vessant docent com a professora de Biologia i Geologia, com en les tasques de gestió des de la direcció. Aquest darrer aspecte ha estat potser el més rellevant, on hi ha esmerçat molts esforços i dedicació, els quals s’han traduït en un conjunt de millores evidents al nostre Institut. Millores materials (nou gimnàs i vestuaris, enjardinaments, condicionament de la sala d’actes, equipaments informàtics i audiovisuals, etc) i acadèmiques (nou cicle formatiu de grau mitjà d’Informàtica, aules d’acollida, aules obertes, servei d’un integrador social, atenció individualitzada a l’alumnat, etc). Tot això s’ha aconseguit amb la col·laboració i la implicació dels diferents equips directius amb qui Pilar ha treballat i amb tots els professors i professores del claustre, així com amb les famílies, l’AMPA, l’alumnat, el personal no docent i l’Ajuntament d’Ulldecona. Temps hi haurà per valorar en la seva justa mesura els fruits del seu pas pel nostre centre, però, de moment, només volem desitjar-li molta sort en aquesta nova etapa com a jubilada, i agrair-li tot el temps i la intel·ligència que hi ha dedicat.

FELIÇ JUBILACIÓ, DIRECTORA !