PARTICIPEM EN EL PROJECTE “SEDIMENTS”

Sediments 2021

Coordinat per l’equip d’Escoles Verdes, el projecte “Sediments” del grup Lo Pati ha comptat amb la participació dels nostres alumnes de diversos nivells educatius. L’activitat ha consistit en l’elaboració d’un bol amb fang, un material que representa els sediments del Delta de l’Ebre, que després s’ha enviat a Amposta, on s’ha acabat configurant la imatge del Delta de l’Ebre amb tots els bols enviats des d’un total de 27 centres educatius de les Terres de l’Ebre.

L’objectiu de l’activitat era la conscienciació de tothom dels perills mediambientals que ens porta la regressió del Delta per la dràstica reducció dels sediments aportats pel riu i que s’ha pogut comprovar darrerament en el trencament de la barra del Trabucador durant els temporals de l’any passat.

El muntatge es va inaugurar el 10 de juny i es pot visitar fins al 17 de juny, a Amposta.

web de Lo Pati – Centre d’Art Terres de l’Ebre >>>