PARLEM DE TEATRE A L’AULA D’ACOLLIDA

Des de l’aula d’acollida, enguany, ens hem proposat fer teatre. Per tal de conèixer millor aquest art, dijous 11 de novembre vam comptar amb la col·laboració de l’alumna de batxillerat Estel Boix.

Estel, que fa teatre des de ben petita, ens va explicar tot el referent a les representacions de teatre (persones que hi intervenen, els assajos, activitats per escalfar, etc.). Va ser una presentació molt interessant, tots vam descobrir alguna cosa nova.

Va ser una activitat molt profitosa i positiva per als alumnes de l’aula d’acollida. Estaven tan encuriosits pel que ens va explicar, que li van fer moltes preguntes. Es volien informar bé abans de començar a crear la nostra pròpia obra, volien conèixer un poc més el què significava ser actor, dels elements necessaris per fer una obra, de la millor manera d’aprendre un paper, etc.

Ara només queda posar-nos mans a l’obra per començar a treballar en el nostre projecte, pensar en què necessitarem, en com escriurem la nostra obra, com ens repartirem la feina,  etc.

Us anirem informant de les diferents activitats que anirem realitzant al llarg del curs. Segur que ens ho passarem molt bé!