NETEJANT EL MEDI AMBIENT AL PONT DE L’OLIVAR

Pont de l'Olivar
El dia 3 de maig els i les alumnes de 2n d’ESO conjuntament amb els alumnes de 4t de primària, realitzaren una sortida al Pont de l’Olivar, per fer neteja d’un espai natural emblemàtic per a la població d’Ulldecona i, a més, van realitzar una activitat de coneixement de l’entorn durant la qual van dibuixar i reconèixer diferents espècies d’arbres per poder valorar la biodiversitat d’aquest espai, ric en moltes espècies.

Us informem que vam recollir moltes deixalles, fins i tot una televisió!! I moltes llaunes i plàstics. Aquesta acció s’emmarca dins de la 6a edició de la campanya Let’s Clean UP Europe!. En la darrera edició a Catalunya vam fer 275 accions de neteja organitzades per part d’associacions, escoles, empreses, administracions. Enguany nosaltres també hi hem estat !!!!!!!