MAQUETES D’ORQUESTRA SIMFÒNICA

Bocabadats seria dir poc, després de veure amb quina exhibició creativa i imaginativa l’alumnat de 1r ESO ens va captivar amb les seves maquetes sobre l’orquestra simfònica. No cal comentar que darrere de totes aquestes maquetes hi ha moltes hores de treball, d’esforç, dedicació, cooperació, ganes, motivació… que desgraciadament hi ha persones que no entenen, ja que són valors que s’han anat perdent en la nostra societat per molts factors que ara no venen a compte comentar, però que des de tots els centres educatius del nostre país i, evidentment, que des del nostre, intentem inculcar i transmetre a tot el nostre alumnat a banda dels lògics coneixements acadèmics i educatius de cada matèria.

Això demostra que la vessant artística deixa creacions d’aquests tipus i ens demostra que és necessari tindre més hores d’aquestes matèries en el currículum del nostre sistema educatiu, ja que fa que les persones, i en aquest cas l’alumnat, puguin veure i afrontar la realitat de la vida des d’una altra perspectiva, molt necessària en aquest present i futur que ens espera.

Esperant que l’alumnat de 1r d’ESO del pròxim curs deixi el pavelló igual o més alt que el d’enguany (si és així, bon senyal que serà!), us desitjo unes molt bones vacances d’estiu.

Descanseu tot el que pugueu per tornar-hi amb totes les ganes possibles!

Veremundo Garcia Torres
Professor de Música