La coral de l’institut participa en la trobada CorArts

El passat dijous, 28 d’abril, la Coral del nostre centre es va desplaçar a l’auditori Felip Pedrell de Tortosa per tal de participar en la trobada CorArts 2022.

Juntament amb altres centres, van interpretar diverses cançons del repertori de la cantata “La veu de la Terra”, un projecte pedagògic de l’equip del Camp d’Aprenentatge Pau Casals.

L’alumnat del nostre centre, dirigit per Roc Benaiges, van interpretar el cant “Embruix” i també altres cançons com ara “Record”, “Blancor”, “Força” i “Victòria” juntament amb els altres centres i dirigits pels diferents professors participants en el projecte.

Els cantaires van comptar amb l’acompanyament instrumental a càrrec del Combo format per professorat de l’Escola i Conservatori de Música de la Diputació de Tarragona a Tortosa. A més a més, l’alumnat de l’INS Dertosa, va representar teatralment un seguit de clams entre les diferents cançons que servien de fil conductor al llarg de l’acte.

Un fragment de l’actuació de la Coral de l’Institut a l’Auditori Felip Pedrell de Tortosa