JORNADA D’INTERCANVI AL CICLE FORMATIU

Intercanvi CF 2018

Diada de germanor entre l’Institut La Sénia i l’Institut Manuel Sales i Ferré d’Ulldecona, gràcies a la nova línia de bus de la HIFE.

Aprofitant l’ampliació de l’horari de bus que va promoure el Consell Comarcal del Montsià, Departament de Territori, junt amb els Ajuntaments de les poblacions afectades: Alcanar, Ulldecona i la Sénia, els alumnes d’ambdos Instituts han pogut gaudir d’un matí de prospecció d’empreses i coneixement d’instal·lacions dels centres formatius, amb mobilitat recíproca.

A l’Institut Manuel Sales Ferré, d’Ulldecona, hem pogut conèixer les aules i els continguts del cicle formatiu de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes, així com el teixit empresarial amb què operen.

De la mateixa manera, a l’Institut la Sénia, ens hem apropat a les instal·lacions que acullen l’alumnat del CFGS de Comerç Internacional i del CFGM de Gestió Administrativa. Al mateix temps que hem valorat el teixit empresarial que acull l’alumnat en DUAL i que també ens facilita trobar empreses a l’estranger per portar endavant els projectes ERASMUS.

Aquest “Erasmus de proximitat” ens ha permès gaudir de nous coneixements així com establir noves relacions entres l’alumnat dels dos centres per engegar possibles projectes i col·laboracions.