FIRA DE MICROPROJECTES – PFI

Microprojecte PFI

El PFI «Auxiliar de construcció» del nostre institut participa en la Fira de Microprojectes 21-22

El nostre centre va participar a la Fira de Microprojectes PFI 21-22 celebrada de forma telemàtica el passat 3 de febrer. En aquesta fira 130 grups de PFI de tot el país van presentar els seus microprojectes realitzats enguany, en un espai d’intercanvi d’experiències molt participatiu i variat.

Els 130 grups estaven dividits en 21 sales per presentar els seus treballs corresponents a les famílies professionals d’Administració i Gestió, Agrària i Maritimopesquera, Electricitat i Electrònica, Fabricació Mecànica, Fusteria, Instal·lacions i Manteniment, Hoteleria i Turisme, Informàtica i Comunicacions, Imatge Personal, Transports i Mobilitat, una sala dedicada als Mòduls generals del PFI i la família d’Edificació i Obra Civil que correspon al nostre PFI.

El nostre centre va exposar a la sala 11 on, a banda de l’Institut Manuel Sales i Ferré, participaven també els instituts La Bastida, Alt Penedès, Narcís Xifra, Serrallarga, Provençana i Santa Coloma de Farners, i vàrem compartir el projecte «Una tanca per a l’hortet» que havíem fet les darreres setmanes. El projecte ha consistit en tancar l’hort que conreen els alumnes de l’Aula Oberta amb una tanca de fusta i pilastres de maó cara-vista.

L’experiència ha estat molt positiva, ja que ens ha permès a professors i alumnes conèixer el treball d’altres centres i compartir el nostre. Hem vist idees molt interessants que, ben segur, podem aplicar al nostre institut.

Us compartim l’enllaç a la presentació del nostre microprojecte