FESTA DE GRADUACIÓ 2018

Festa Graduació 2018Mireu l’àlbum de fotos complet >>>

Un cop més, la Festa de Graduació ha constituït l’acte de cloenda del curs 2017/18. Amb l’acompanyament de familiars i amics, els alumnes de 4t d’ESO, de 2n de Batxillerat i de 2n del Cicle Formatiu de Grau Mitjà van celebrar els seus respectius finals d’etapa. L’acte va començar amb la benvinguda i salutació als graduats per part del director, Ricard Reverter. Després d’unes paraules de l’alcaldessa Núria Ventura, l’antic alumne Agustí Vericat va encoratjar els alumnes a emprendre amb passió i constància el nou rumb de les seves vides. També ho van fer les professores Laura Campins i Jovita Escuín.

Després d’uns parlaments dels representants de l’alumnat i de la projecció d’imatges i vídeos que ens recordaven les vivències dels anys passats a l’Institut, es procedí a l’entrega de diplomes i al moment de les fotos de record. La festa va acabar amb un refrigeri gentilesa de l’AMPA i del centre.

Moltes felicitats a tots els graduats!