ESPECTACLE PROESO A VALÈNCIA AMB EL NOSTRE GRUP CORAL

El Grup Coral de l’Institut va participar, un curs més, en el nou projecte de PROESO que va consistir en un concert-espectacle solidari a benefici de la infància de Síria, població castigada constantment per la guerra, els diners recaptats del qual es van destinar a habilitar aules mòbils escolars per possibilitar el dret a l’educació de qualsevol xiquet i xiqueta sirià.

L’espectacle tingué lloc el diumenge 7 de maig al Teatre Principal de València i hi van assistir també familiars dels alumnes. Per als membres del nostre grup coral va ser una experiència inoblidable i l’oportunitat de participar en un gran espectacle en el qual s’havien de coordinar els músics de banda, dansaires i més de 400 cantaires vinguts de molts instituts del País Valencià. Enhorabona, un cop més, i gràcies al nostre professor de música Vere Garcia, per la perfecta organització de la jornada.

+ Projecte PROESO – HAPPY SIPHAL >>>

+ Fotos de l’espectacle >>>