ENTREGA DELS PREMIS DEL CONSELL SOCIAL DE LA URV

El 30 de novembre de 2017 es va celebrar l’acte de lliurament dels premis del Consell Social de la Universitat Rovira i Virgili en l’edició del 2017. Al paranimf de la mateixa universitat els 11 alumnes premiats van presentar els seus treballs de recerca i van rebre els premis corresponents.

El nostre centre ha estat d’enhorabona en aquesta edició ja que han estat 2 alumnes de batxillerat els que han rebut un premi. Es tracta d’Enric Simó Queralt amb el seu treball de recerca “Lladres de dades a l’era digital” tutoritzat pel professor Ricard Reverter que ha obtingut el premi Rodrigo Miralles i l’alumne Viorel Ciohodaru amb el treball “Què bevem? Un estudi sobre la qualitat de l’aigua” tutoritzat per la professora Dolors Vidal que ha obtingut el premi Eduard Saavedra.

A l’acte, presidit pel rector de la URV i del Consell Social, hi van assistir, a part dels alumnes, els seus familiars, els professors tutors i director, la directora dels Serveis Territorials a les Terres de l’Ebre, Manolita Cid, i l’alcaldessa d’Ulldecona, Núria Ventura.

En aquesta edició s’ha produït una elevada participació dels instituts de les Terres de l’Ebre i, més concretament, de la comarca del Montsià. De fet, l’Institut Manuel Sales i Ferré ha estat el més premiat de totes les Terres de l’Ebre amb aquests dos treballs.

Premis URV 2017
Entrega de premis del Consell Social URV – Foto: Neus Queralt.