ENTREGA DE PREMIS DE LA CAMPANYA PEL CIVISME

El dissabte, 4 de febrer de 2017, al Saló de Plens de l’Ajuntament d’Ulldecona, es va celebrar l’acte d’entrega de premis als millors cartells pel civisme fets per l’alumnat de l’Escola Ramon y Cajal i de l’Institut Manuel Sales i Ferré. Els cartells formen part d’una campanya per millorar el civisme i reduir els actes vandàlics contra l’equipament públic a Ulldecona.

Les alumnes premiades del nostre centre han estat Carla Otalora (1ESOB), Cristina Negrea (1ESOA) i Ariadna Millan (2ESOA). Després de l’acte, tots els alumnes participants van repartir per diferents botigues i establiments de la població els cartells. La campanya és una iniciativa del Consell Escolar Municipal.

Premis cartells civisme 2017