Continua el treball dels grups internacionals en el projecte e-Twinning

Com ja us vam anunciar, el passat mes de setembre iniciàvem un nou projecte e-Twinning en llengua francesa, juntament amb altres centres d’arreu d’Europa.

Un cop fetes les presentacions i alguna videoconferència per conèixer millor els companys de projecte, es van fer grups internacionals, tenint en compte els gustos de l’alumnat. Cada grup s’especialitzaria en una temàtica diferent: el futbol, el bàsquet, la lectura, la cuina, la fórmula 1, la música, els animals, etc.

Cada grup havia de reunir-se per decidir com organitzar el seu projecte i un cop decidit quina tasca havia de realitzar cadascú, es van posar mans a l’obra. Ara, els alumnes continuen treballant. Esperem veure aviat el resultat del seu treball.

Com que els participants en el projecte provenen de diferents països, la llengua de comunicació entre l’alumnat i els professors és el francès. És una molt bona oportunitat de practicar la llengua i aprendre de manera més significativa. A més, ha estat una oportunitat de compartir tradicions, costums, etc. entre els diferents països.

No deixeu de mirar el nostre tauler GEP; allí hi trobareu totes les novetats del projecte i també del projecte Erasmus +, el qual realitzem juntament amb altres centres del #CETE i concretament del Microconsorci #EMAILC.