CELEBREM SANT JORDI

Sant Jordi 2022

Des de la Comissió de Lectura i els departaments de llengües, s’han organitzat diverses activitats per celebrar la diada de Sant Jordi, en les quals es vol fomentar tant la vessant escriptora del nostre alumnat com la seva vessant lectora i artística. Les activitats s’han dut a terme entre els dies 19 i el 25 d’abril.

1. Poesia Anònima. Durant tota la setmana de Sant Jordi s’han habilitat panells mòbils en els quals els/les alumnes i el professorat han posat els poemes que han realitzat.
  2. Llibre 1×1. Durant la setmana de Sant Jordi (del 19 al 25 d’abril), al vestíbul, s’ha habilitat una taula on es fa intercanvi de llibres.
  3. Concurs literari de text narratiu per a 1r i 2n d’ESO. La temàtica ha estat “Lluny de casa”, en relació a l’experiència de marxar de casa i desplaçar-se a un altre país per motius diversos (guerra, exili polític, canvi climàtic…).
  4. Concurs artístic Book-Face, per a 3r i 4t d’ESO.
  5. Marató de lectura en veu alta, per a tot l’alumnat i comunitat educativa durant els patis de la setmana prèvia de Sant Jordi (del 19 al 22).
  6. Marató de lectura a la sala d’actes (per a 1r i 2n ESO) celebrada el dilluns, 25 d’abril.
  7. Entrega de diplomes i obsequis, el dilluns, 25 d’abril, per als participants al Voluntariat per la Llengua (parelles lingüístiques) i al concurs artístic Book-Face.

Sant Jordi 2022