CELEBREM EL DIA DE LA DONA 2020

Dia de la Dona 2020

El cap de setmana del 8 de març vam commemorar el dia Internacional de la Dona amb un seguit d’actes reivindicatius protagonitzats per l’alumnat del centre. En primer lloc, el diumenge, dia 8, a les 12.30 h, es va fer una concentració a la Plaça Sales i Ferré, des d’on es va anar en comitiva fins a la plaça de l’Església, i un cop allà es va llegir el manifest reivindicatiu oficial del Dia Internacional de les Dones per part de les alumnes Estel Boix i Amira Grigoriu.

El dilluns, 9 de març, es va celebrar un acte a l’Institut amb la participació de tota la comunitat educativa. Es va tornar a llegir el manifest i uns textos reivindicatius, i per acabar el Grup Coral de l’Institut va interpretar la peça Respira del grup valencià El Diluvi.

Dia de la Dona 2020