CELEBRANT SANT JORDI

Sant Jordi 2019

Els alumnes de 1r d’ESO B han participat en un col·loqui sobre traducció i literatura amb el traductor Juanmartin Alegria Aierdi. Els alumnes han fet preguntes sobre l’ofici de traductor i el conferenciant ha anat responent sobre les seues llengües de treball: basc, castellà, francès, anglès i italià. Els ha encoratjat a conèixer llengües, tal com ell està, ara, aprenent català i, finalment, ha fet la lectura d’un text en euskera, Inurrien hiztegia (Diccionari de les formigues), la seua llengua materna, i després l’ha traduït al català.

Eskerrik asko!    Moltes gràcies!

Una altra activitat de Sant Jordi ha estat la Marató de Lectura que ha portat a la biblioteca del centre diversos grups d’alumnes de tots els nivells educatius, els quals han escollit lectures inspiradores que han volgut compartir amb la resta dels seus companys.

Marató de Lectura 2019

Sant Jordi 2019