CAMINS SEGURS – PER UNA MOBILITAT SOSTENIBLE

camins-segurs-logoCAMINS ESCOLARS SEGURS és un projecte que ja forma part del dia a dia de molts pobles i ciutats. Es tracta de facilitar que els membres de la comunitat educativa vinguen al centre caminant, en bicicleta, en patinet o qualsevol altre vehicle que no porti motor. El projecte s’emmarca dins del programa Escoles Verdes i està coordinat pel Comitè ambiental d’Ulldecona.

Els objectius d’aquesta activitat de mobilitat sostenible pretenen aportar millores en la nostra salut, en el medi ambient, en l’estalvi, la seguretat, la vida social amb els amics, que ens ajudi a fer més poble i perquè tenim la sort de viure en un lloc on les distàncies mai són massa llargues. L’activitat es realitzarà tots els primers dijous de cada mes. Podeu consultar el calendari adjunt i el mapa d’afectació.

camins-segurs-mapacamins-segurs-calendari