ACTE ACADÈMIC D’INICI DE CURS

El dia 14 de setembre es va celebrar l’acte acadèmic d’inici de curs a la Sala d’Actes “José Córdoba”. Hi van assistir els alumnes de Batxillerat, Cicle Formatiu de Grau Mitjà i de 4t d’ESO. L’acte va comptar amb la participació del professor J. Vicent Pruñonosa Reverter, el qual impartí una conferència al voltant de l’esperit crític i la informació a les xarxes socials. Posteriorment s’obrí un debat amb l’alumnat molt participatiu i enriquidor. També vam comptar amb la participació de l’alcaldessa, Núria Ventura, i la inspectora del centre, Immaculada Obiol.

Durant l’acte es van atorgar diplomes als millors expedients acadèmics del curs anterior i als participants del Servei Comunitari de 3r d’ESO. També es va fer un reconeixement a les empreses col·laboradores en les pràctiques dels alumnes del Cicle Formatiu i del Programa de Diversificació Curricular.

Posteriorment es va celebrar la jubilació del professor Pruñonosa, amb el descobriment d’una placa commemorativa i un dinar amb els companys i companyes del claustre del professorat, personal no docent i antics professors i professores.

Acte inici curs 2018/19
El professor J. Vicent Pruñonosa en un moment de l’acte.

Acte inici de curs 2018/19
Entrega de diplomes a l’alumnat durant l’acte d’inici de curs.