A L’INSTITUT JA ES RESPIRA AMBIENT NADALENC

L’alumnat de l’aula d’acollida, darrerament, no parem! Dijous passat vam dedicar-lo a preparar part de la decoració del centre per a les festes nadalenques. Decorar el centre va ser una manera de crear ambient de festa, treballar en equip, practicar la llengua i, per descomptat, de passar-ho molt bé!

En primer lloc, vam muntar els arbres de Nadal i altres decoracions, per tal d’ambientar l’entrada del centre. Muntar els arbres va ser molt distret, ja que vam haver de treballar en equip per poder resoldre el trencaclosques de rames i decoracions de dins la caixa. Va ser una bona activitat per utilitzar la llengua catalana, ja que vam haver de seguir les instruccions i ens havíem d’ajudar entre nosaltres comunicant-nos en català per tal que l’arbre quedés perfecte.  A més, vam poder escollir com col·locar els diferents elements decoratius de l’arbre al mateix temps que treballàvem el vocabulari.

En segon lloc, juntament amb els alumnes del PFI i de l’aula oberta, vam realitzar un taller de papiroflèxia. L’activitat consistia a fer estels de paper de diferents formes i colors. Ningú de nosaltres no n’havia fet mai. Per tant, vam haver d’escoltar atentament la Neus i la Maria, expertes en la matèria, que van explicar-nos els passos a seguir per fer un estel ben bonic. La veritat és que ens va costar una mica al principi, però a poc a poc ens vam anar animant tots i vam fer un munt d’estels. Ara només queda penjar-los pel centre, per tal que pugueu veure la gran varietat d’estels que hem fet, tots ells molt originals.

Vam quedar molt satisfets amb el resultat, tant de l’arbre com dels estels. Aquells qui vingueu aquests dies al centre, ja ens direu què en penseu. Per ser el primer cop (o segon) que muntàvem un arbre de Nadal i que fèiem estels de paper, no han quedat gens malament!