COLÒNIES A LA GRANJA

El passat 8 i 9 d’abril els infants d’I5 van marxar per primera vegada de colònies a La Granja de Santa Maria de Palautordera.

Participar en les colònies amb l’escola és una experiència única que els infants viuen amb molts nervis i il·lusió.

Els beneficis que ofereixen les colònies als nens i nenes són:

  • Afavorir la bona convivència entre nens i nenes, mestres i monitors en un entorn rural i familiar.
  • Potenciar els hàbits d’autonomia: dormir fora de casa, vestir-se i rentar-se, i guanyar més seguretat en ells mateixos.
  • Fer passar als nens i nenes uns dies d’il·lusió, alegria i felicitat.
  • Aconseguir infants emocionalment més intel·ligents per tal que sàpiguen gestionar les seves emocions ara i en el futur.

A més, les colònies ofereixen l’oportunitat d’aprendre en entorns naturals, diversos i enriquidors, així com de fer una educació basada en el lleure, descobrint el seu entorn d’una manera diferent i fomentant la cohesió del grup classe.

En resum, les colònies són una vivència única, plena d’emocions i amb un valor molt significatiu per al desenvolupament dels infants.