MANIFEST PER LA PAU

Ahir, amb motiu de la guerra entre Rússia i Ucraïna, els Petits Prínceps vam llegir un manifest a favor de la pau i per tal de donar suport als afectats per la guerra. Aquest manifest el vam estar escrivint durant la setmana passada des del projecte de comunitat Deixem empremta?!
La resta de l’escola també va estar present al pati mentre es llegia i un cop acabat vam cantar tots junts la cançó El Món seria més feliç.

MANIFEST PER LA PAU

Hola, som els nens i nenes de l’Escola Marta Mata i avui ens reunim per donar suport a Ucraïna i demanar la Pau.

Fa molts anys que hi ha guerres al món i seguim amb el mateix problema, no sabem solucionar els problemes parlant.

Hauríem d’arribar a acords parlant i no lluitant. És molt millor treure paraules que dispars.

No volem guerres ni bombes. Pareu si us plau. Necessitem millorar el món i que sigui més pacífic i així aconseguir estar en pau.

A través de la guerra no s’aconsegueix res, volem més civisme i empatia.

Ja fa massa dies que hi ha patiment a Ucraïna, cap persona es mereix estar patint per si algun familiar o amic tornarà de la guerra.

Esteu destrossant vides i famílies felices.

Ningú no hauria de fugir de casa seva ni veure com destrossen el país on han nascut.

Les guerres ens fan por, tenim el cor trencat.

Els nens i nenes no volem guerra, volem Pau. Les guerres no porten enlloc només deixen morts.

Està morint molta gent innocent. Hem de deixar de bombardejar i començar a acariciar.

Tot i que sabem que no farem que la guerra pari. Volem aportar el nostre granet de sorra a través d’aquest manifest i fent el recapte per donar suport als afectats per la situació d’Ucraïna.

Desitgem de tot cor que la guerra acabi aviat.