PRIMERA SETMANA AL MARTA MATA!

Ja hem finalitzat aquesta primera setmana de curs tan diferent amb èxit!

Durant aquests primers dies hem començat les classes i hem pogut posar en marxa les mesures plantejades al Pla d’Organització de Centre (un document que es va elaborar sobre el paper). Entre tots i totes hem pogut comprovar la validesa i les mancances de les diferents propostes dissenyades durant els mesos previs a l’inici de curs. És per aquest motiu, tal i com ja us vam comentar a les reunions de presentació del nou curs, que anirem millorant i readaptant l’organització de l’escola.

Tot i la necessitat de fer aquests canvis, estem molt contents i contentes de com hem encetat aquesta nova etapa:

• Els nens i nenes han començat amb molta alegria, motivació i ganes de gaudir novament de companys i companyes, així com d’aprendre i compartir tots i totes plegats.
  • Les famílies heu seguit normes i directrius amb respecte i comprensió. Us volem felicitar per la vostra col·laboració ja que sabem que ha estat difícil adaptar-se a la nova situació.
  • Els i les mestres hem arrencat amb molta il·lusió i energia renovada per tal de seguir compartint amb els vostres fills i filles el recorregut del seu creixement personal i emocional.

Us animem a seguir caminant junts, com sempre hem fet a l’escola Marta Mata, per tal d’avançar plegats, superant totes les dificultats i poder saltar les pedres que ens trobarem pel camí!