LES TANITS ORGANITZEM LA CURSA D’ORIENTACIÓ PER LES CLASSES

Aquest setmana les  Tanits hem preparat les curses d’orientació per cada classe en diferents dies.

Ens hem organitzat per parelles tenint molt clar on cadascú col·locava la fita amb la pinça i amb el seu símbol corresponent. Les 10 fites les hem distribuït per tota la part baixa exterior de l’escola, més la sortida i l’arribada a la cursa que s’ha senyalitzat amb un triangle i amb un doble cercle com les de veritat. La nostra responsabilitat ha sigut  prèviament muntar la cursa i desmuntar-la quan el grup ja ha acabat.

Ha sigut una llàstima que mentre cada grup participava de la nostra cursa… no haver-ho pogut veure ni viure. Tot i això ha estat genial aquesta experiència!! i encara més, quan els nens i les nenes de les diferents classes ens han comunicat que s’ho havien passat  tant bé!

Famílies…  podem dir que hem complert el nostre gran repte! poder crear una cursa d’orientació pels nens i les nenes de l’escola.  A poc a poc…. ha arribat la fi del nostre projecte.