INICI DEL NOSTRE REPTE

Per tal d’inspirar-nos i pensar com en Guinovart, anem al pati. Ens volem estirar com ho vam fer el dia de la sortida. Recordem que ho vam fer amb cercle. Així doncs, agafem de referència un cercle que hi ha al terra de la pista. Cada alumne i alumna s’estira, però a l’observar-nos veiem que no estem massa ben col·locats. Posem atenció a la nostra posició i quan ja estem bé, ens relaxem i només veiem el cel. Aquest és l’inici del nostre repte.

Decidim fer una era rodona, molt gran, per poder-nos estirar el màxim de nens i nenes Marta Mata. Així doncs, comencem el nostre disseny dibuixant-lo amb paper. Les idees són:
– Rodona i de color marró
– amb ratlles com si fossin canyes verdes
– un calaix per guardar coses

Fem hipòtesis amb el cinta mètrica, de com hauria de ser de gran. Agafem de referència el nostre cos i els mobles de la classe:
– 7 passes
– el banc 71
– la taula 63
– el prestatge 48

Verifiquem les mides al terra per si ens agrada alguna proposta.