DISSENYEM EL PINOTXO DE FUSTA

Aquesta setmana, la Rosa ens ha presentat uns llistons de fusta i uns cordills. Amb aquest material  hem pensat com podem fer el pinotxo de fusta amb parelles.

A poc a poc estem aprenent a treballar en petit grup de manera autònoma i tots i totes a la vegada. Sembla una tasca fàcil però no ho és, ja que hem d’escoltar les idees dels companys i companyes, posar-nos d’acord i prendre decisions de manera conjunta.

Una vegada cada parella ha fet el disseny del seu pinotxo, és el moment de compartir-ho amb la resta de companys i companyes, i explicar què han dibuixat i com el podem fer.  Tots i totes han deixat anar la seva imaginació i molts d’ells també s’han fixat en la forma dels llistons a l’hora de dibuixar el cos del pinotxo. Aquestes són les diferents idees que han sorgit;

– el cap i les mans de fusta, amb forma de cub.

– els ulls de plastilina i els cabells amb goma eva.

– el nas pot ser un pal enganxat.

– el cos de fusta amb el llistó que té la forma rectangular.

– les cames i els braços amb cordills.

– el barret amb goma eva.

Una vegada sabem com volem fer els pinotxos… la Rosa escolta totes les nostres propostes i ens presenta una mostra de pinotxo de fusta.

Ja ho veieu… se’ns gira feina! A partir d’ara ens cal treballar de valent!

Teniu més fotografies a la unitat compartida del drive.