Sant Jordi a l’Escola! Activitats culturals, lúdiques i teatre a parts iguals!

Aquesta setmana hem celebrat la diada de Sant Jordi a l’Escola. Tots els grups han dedicat diferents activitats a aquesta festa que tant ens agrada, però els alumnes i mestres de Cicle Mitjà han organitzat una festa genial, amb la representació de Sant Jordi com a cirereta final. Com cada any, hem celebrat uns Jocs Florals on han participat tots els alumnes de l’Escola, amb diferents treballs literaris i de dibuix: rodolins, contes, còmics, cal·ligrames, poemes i fins i tot, una auca dels 10 anys de l’escola!

Els alumnes de 3r van representar la llegenda de Sant Jordi per a petits i grans, i els alumnes de 6è, com també és tradició van vendre roses, llibres i manualitat de Sant Jordi per recollir diners per subvencionar-se les colònies. Moltes gràcies, des d’aquí, a tots i totes per la vostra col·laboració!

Un any més, ha estat una festa fantàstica!

Àlbum de fotos dels Jocs Florals