MATÍ ESPORTIU 2n

Aquest mati, els alumnes de 2n hem participat en l’activitat “MATÍ ESPORTIU” del Programa Escolar de Promoció Esportiva que organitza el Patronat d’Esports de Les Franqueses del Vallès.

Hem anat passejant fins al pavelló d’Esports de Les Franqueses i allà ens hem dividit en 3 grups per practicar tres esports diferents: handbol, bàsquet i tennis.

Tots els grups hem pogut aprendre una mica més dels tres esports i l’experiència ha sigut una gran oportunitat per nosaltres ja que, ens ho hem passat molt bé i hem pogut gaudir del material i les instal·lacions municipals.

Aquí podeu veure unes fotos del matí que hem passat, esperem que us agradi.