Visita a l’Ajuntament i entrevista a l’alcalde

El dia 28 de febrer, els alumnes de 3r vam anar a l’Ajuntament de les Franqueses.  Allà, vam poder visitar l’Arxiu Municipal i les diferents sales, entre elles el despatx de l’alcalde, en Francesc Colomé. Ens van parlar de la història de l’edifici i de les funcions de l’Ajuntament. Així mateix, vam tenir ocasió de fer a l’alcalde algunes preguntes que ens interessaven, sobre el futur del Parc del Mirador, sobre el municipi, sobre la nostra escola i sobre la feina d’alcalde.

Va ser una visita molt interessant, i vam aprendre moltes coses que no sabíem!

20170228_11003220170228_11041620170228_105508

També podeu llegir la notícia que van publicar a la pàgina web de l’ajuntament sobre la nostra visita.