P3 visita l’escola!

Els més petits de l’escola, que aviat deixaran de ser-ho, han anat a fer un volt per l’edifici. Passejant, han arribat a la classe dels més grans, que ben aviat marxaran, i han volgut provar com és això d’estar a la classe de 6è… Mireu què bé que s’està, en aquestes cadires tan grosses!!!!

De fet, als alumnes de 6è els va fer tanta gràcia la visita, que van voler viure la mateixa experiència i compartir un esmorzar amb els seus companys, per recordar vells temps i provar si encara els van bé les cadires. Mireu les fotos!