LES ESTRELLES ACABEN P5!

Sembla mentida que hagin passat 3 anys desde que aquells petits i aquelles petites vaques de P3 van arribar a l’escola. Però tot comença i tot s’acaba, i les vaques es van convertir en cocodrils, i aquests en estrelles. Ara les estrelles deixaran de ser-ho, però no deixaran de brillar en la nova aventura que emprendran al setembre: COMENCEN LA PRIMÀRIA!

Ha estat un veritable plaer compartir amb vosaltres, nenes, nens i famílies, aquests 3 cursos. Gràcies!

Aquí teniu un petit recull de les activitats que hem fet a P5 al llarg d’aquest tercer trimestre:

– A P5 passen moltes coses…

– El carrer de la nostra escola.

– CLIC English: Teresa Burga.

– Psicomotricitat.

– Apadrinament lector 3r trimestre.

– Racons amb famílies 3r trimestre.

– Fotos de les Estrelles.

– Tallers 3r trimestre.

– Colònies Educació Infantil.

BON ESTIU!