Els vacavions a l’escola!

Hola famílies! Com esteu?

Aquest curs ha passat ràpid i aquest últim trimestre ha estat una mica estrany. Ens hagués agradat poder-nos acomiadar a l’escola, amb abraçades i petons, però no ha pogut ser…Us volem agraïr nens, nenes i famílies l’esforç que heu fet per poder seguir les activitats que us anàvem proposant cada setmana així com poder mantenir el contacte amb vosaltres amb les videotrobades.

A la publicació d’aquesta notícia us adjuntem alguns àlbums de fotos de diferents moments viscuts a l’escola durant el segon trimestre. Esperem que us agradin!!

Desitgem que gaudiu molt aquest estiu, que descanseu i que agafeu força per retrobar-nos novament a l’escola al setembre. Nosaltres tenim moltes ganes!

Bon estiu!!

Abraçades.

Per veure les fotos cliqueu als diferents títols que us adjuntem:

Racons amb famílies

Treball del nom